Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

Vazgeçilmezlerimiz baklagiller ....aktarma ve harfler duyusal havuzumuz

Evet aynen başlıktaki gibi desem abartmamış olurum...Bayılıyorsun baklagillerle oynamaya fazla aktarma yapmıyorsun..yada şöyle diyeyim kaşıkla ...kepçeyle filan sanırım sıkıcı buluyorsun direk elle aktarmayı seviyorsun..bayağı oynuyorsun..Tam montessori olmuyor eminim bizim ki..çünkü düzeni sana öğretemiyorum sanırım biraz da benim dağınık olmam buna sebep :)
.Babanın aldığı evalardan harfler ilk kez burada çıkardım ..biraz aşina ol diye..birlikte çizelim filan istedim ancak pek ilgilenmedin..sonra erken sanırım diyerek seni kendi haline bıraktım...AA şimdi gördüm birde unla yaptığım duyusal havuz varmış..harfleri yada sayıları çizmeni istedim ama dediğim gibi olmadı sadece yuvarlak yapabiliyorsun..zorlamadım sende gönlünce oynadın eğlendin kuzucummm benim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder