Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 23, 2013

Hem örüntü hem abaküs hem sayılar için güzel bir etkinlik.

Aslında bu daha küçükken yapılması gereken bir etkinlik bence.Ancak kendimize uygun hale getirmeyi başardık.Önce ipe geçirmeni istedim yarısı ben yarısı sen hangi şekil gelecek sorularıyla bitirdik.sonrasında oradan oraya taşıdık şekilleri,renkleri tekrar ettik.sayılar saydık..Ara ara gidip kurcaladığımız bir etkinlik oldu.Biz sevdik.Benim gördüğüm resimde aynı renkleri tek tek sıralayıp Duvar abaküsü yapmışlardı bizimki küçük versiyonu oldu ama etkili oldu gibi.Tavsiye ederim.Bir de duvarlar müsait olmayınca kalorifere astım ben :)


2 yorum:

  1. Bu tip şeyleri çok seviyorlar sanırım.Bizim de aktivite panomuzda benzer birşey vardı en çok ilgimizi çekenlerden oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 15 ay sonrası için çok ideal..Sizin aktivite panonuz muhteşemdi Bu basit kalıyor yanında..:)

      Sil