Atölye Bambini

Pazar, Aralık 08, 2013

Derinim İngilizce ile imtihanı..

Dile yatkınlığın ortada idi..ancak biz ikinci bir dil eğitimi için 3 yaşı bekliyorduk sonra ufaktan başlamaya karar verdik.Baban bir gece sadece ingilzce konuştuğunda ağlamaya başladın :S bu video 1 hafta sonra hayvanlarla başladığımız ilk geceden...Videonun sonu muhteşem oldu...tepkin herkes tarafından kahkaha krizlerine sebep oldu.Şimdi bu hayvanların her birini tanıyorsun o gece bir kez söylendi ve karışıklığın normaldi..Bir de zaten izlediğin çizgi filmleri..fransızca..ingilizce..ispanyolca izleyip duruyorsun..Şuaralar alfabeyi çok seviyor onla ilgili tüm şarkıları dinliyorsun.Bir de şekilleri kendi kendine öğrendin...Şarkılar da var tabiki..Favorileirmiz arasında Twinkle Little Star.Old mc Donald amcamız...5little monkeys(çatama beeee)Wheels on the bus...Sayıları da biliyor gibisin...One two deyip şarkıyı sürekli söylüyorsun...Birde Animal sounds ..If your happyyyy....Ve frog en sevdiklerimzden. Family Finger ı unutacaktım neredeyse...Yazacak öyle çok deneyim var ki..ancak tek tek yazmak istiyorum..Görünen o ki..sen tam bir Auditory Learner sın canım..hiç yapmayı sevmiyorsun..ancak üretiyorsun oldukça yaratıucısın...Ancak yaptığımız çoğu etkinliği sevmiyorsun..Ancak şarkılardan dinleyerek öğreniyor saatlerce vakit harcıyorsun i pad ile..bu çok kötü şu aralar saklıyorum senden..Ama öğreniyorsun..dinleyerek..ve hiç susmuyorsun sürekli konuşup duruyorsun..şarkı söylüyorsun..müzik yapalım diyorsun...Karakterin ilgi alanların tarzın Babana çok benziyor kuzum..Bana geçen gün Anne bunun ingilizcesi ne diyorsun Cat diyorum aferin anne diyorsun:))) BAkıcınla da sarı ne demek diye sorup bilmeyince öğretip telaffuzunu da beğenmiyormuşsun :))) Elephant dedirtip gülüyormuşsun :) Şu aralar dil eğitimin güzel gidiyor..Ancak bir düzen oluşmadı..Babanla tartışıp duruyoruz o da bırak istediği gibi öğrensin..O zaten hayata öyle baktığından her şeyi Spontan plansız programsız yaptığından bu işe de böyle giriştik..Ama Sen sanırım Babanın kızısın :)Haydi bakalım..İng.böyle ufaktan girdik allah utandırmasın...Şimdi elinde Pine cone diye geziyorsun...Bir kozalakla :)))

5 yorum:

  1. harika derine bayıldım videonun son kısmı cidden harikaydı :)))

    YanıtlaSil
  2. ahahaaaa olamaz böyle bir tatlılık,baba ne yaptın sen :DDD çok güldüm çook hem de çok güzel bir video olmuş,derine harıka bir anı :D

    YanıtlaSil
  3. :))) Bizlerde sürekli izliyor izliyor gülüyoruz..Saolun ;)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz..Defneyi düşünemiyorum bu yaşa gelsin hele...Öptüm onu...:)

      Sil