Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

Bloglarla örüntü çalışması

O gece kule yapmayı da sevdiğinden önce ben yaptım senden aynını yapmanı istedim oldukça başarılı idin.Ancak örüntü kısmı seni pek çekmedi kimini doğru kimini yanlış yaptın diye hatırlıyorum ancak bayağı zaman geçirdik önemli olan da bu değil mi zaten :) Güzel kızım benim Şimdi Komşu kızı geldi..Tuğba ile oynar mısın diyoruz.."ne Tuğba mı gelmiş...Hemen geliyorum" dedin mutlulukla gittin oynamaya...Bu konuda seni hiç sakınmadık..Çünkü 3 yaşına kadar sevgi ile büyüdüğünü bebeklerin biliyordum..eee malum uzağız ailelerden..Bende bu eksikliği biraz da olsa komşularla gidermeye çalıştım..seni kim istese verdim..bilmem belki bu nedenle olacak ki..oldukça rahat bir bebeksin..ve de sosyal hiç yabancı ortamda rahatsızlık duymuyorsun hemen uyum sağlıyorsun.Umarım böyle de devam eder bir tanecik güzle kızım benim )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder