Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 23, 2013

Ay ve Yıldızlarımız.

      Kızıma aldığımız simleri sürekli eline alıp durunca haydi dedim bir şeyler yapalım..Resimlerime baktım bu çalışma gözüme ilişti. Kartondan kestiğim ayın üzerini kapladık folyo ile.Geldik en eğlenceli ve ilk kez olduğundan heyecanlı kısma ...Sim...Gerçi sonra pişman oldum ama Derin eğlendi döktü durdu..sonra simli yapıştırıcılar filan sıktık.Deldik iple bağlayıp duvara astık..Büyük küçük yıldızlar Kırmızı yeşil filan konuştuk üzerine..geceden bahsettik. Sabah uyandığında ilgisini çekti bak anne biz yaptık.Twinkle twinkle lar ama parlamıyorlar demez mi:) Simle de böylelikle tanışmış oldu kuzucum benim.

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık peri kızın.. Simler vazgeçilmez olcak elbet hayatlarında kız çocuğu demek süs demek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anasına çekerse sevmez benim kızım...sim pul hiç bana göre değiller:)

      Sil