Atölye Bambini

Perşembe, Aralık 26, 2013

Günün ardından akılda kalanlar....

    Canım bebeğim Baban seni aldı arkadaşının köyüne götürdü..Bir mutlu idin ki..ben köye gideceğim diye..Fırsattan istifa de ben de biraz yazayım dedim.2 haftadır tekrarlıyorum belki sürekli ama tanıyamıyoruz seni..çok sinirli sürekli ağlayan bir halin var.Hasta olduktan sonra huyları değişir derler ya onun gibi birşey.Gerçi babanla pek vakit geçiremediğinden tepkin ona gibi bazen de arada ben de kaynıyorum işte.Sürekli kızıyorsun hatta baba beni sevmiyor parka götürmüyor dedin.Oysa havalar eksilerde seyrediyor.bu havada pek mümkün olmuyor..Birde kar kış demeden dışarıda dolandığından sıkıldığını düşünüyorum baba da bu yıl yoğun çalışıyor seninle vakit geçiremiyor diye ruh halin biraz bu aralar gel git :) Bugün şöyle bir şey geçti aramızda Kızım sen neden bu kadar mutsuzsun neden bu kadar üzgünsün dedim üzgün değilim kızgınım dedin :/ şaşırdım kaldım...Nasıl yani? dedirttin bana..büyüyorsun öyle sevimlisin ki..yemek yiyoruz bugün bakıyorsun bize öyle biz bakınca kafanı çeviriyorsun..bir kapris şu aralar Babana bunun bir derdi var ama ancak bu şekilde ifade edebilir diyerek görmezden gelmeye sana daha çok sarılmaya çalışıyoruz..Umarım geçici bir süreçtir.
   Açıktım Anne dedin dolabı açabildiğini biliyorum ama o değil anne yukarıdaki diye onu gösteriyorsun içersine çerez koyduğumuz çikolata, abur cubur olan dolabı..aman artık bir şey kaçmıyor eve almamaya özen gösteriyorum ancak her gün çikolata yiyorsun iyi mi kötü mü bilmemekle birlikte fazla karışmıyorum :D
     Şu aralar tuvalet alışkanlığı edindirme çalışmalarına devam  kaka olayında problem yaşıyoruz üzerine gitmiyorum ..takip etmekle yetiniyorum. çişini :) uzun süre tutuyor gibisin..bazen inatla yapmak istemiyorsun..Bugün odaya bir geldin ki..Klozet oturacağını şapka yapmışsın anne bak şapkama diye:)
    Okulda kaldığımız zamanlarda acayip özlüyorum eve koşa koşa geliyorum..Nasıl bir şey isen böylesine bitmeyen...Sev sev bitmiyor...Allahım bizi ayırmasın..senin öpücüklerinle gülüşlerinle yaşlanayım güzel kızım benim.
   Baban Suna Annenden(bakıcımız) seni alınca Babacım biraz gezelim mi demişsin..azıcık yürüyüp eve gelmişsiniz..Artık soğuk filan dememiş oda ne yapsın öyle tepkilisin ki...Ama mutluydun.Şimdi aradım çocuklar varmış oynuyormuşsun.Baban da saolsun seni her ortama sokuyor alışsın diye..sürekli gezdiriyor fırsat buldukça..Şanslı olduğunu düşünüyorum bu konuda..Neyse güzel bebeğim bugün böyle geçti..Bunlarda fotoları...



Haydi bunları da atlamayalım Babanın sana Akşam yemeği sürprizi ;)



3 yorum:

  1. :Ne güzel baba konusunda çok şanslısınız. Anne zaten mükemmel baba da böylesine düşünceli ve hassas olunca hayat Derin'e güzel elbet :)) İnatlaşma ağlama konusuna hiç girmiyorum bile iki yaş ergeni bunlar şekerim sağları solları belli olmaz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çıktığımızı sanıp mutlu oluyordum meğer yeni giriyormuşuz..Saolsun babamız öyle beslenmemizden sorumlu :) Mükemmel anne olmayı isterim inşallah..Ama Kendi hakkını da unutma..buralarda olmamın sebeplerinden birisin ;) İYİ ki karşılaştık..Saygılar sevgiler buralardan :)

      Sil
    2. Canım birbirimizle paylaşarak en güzel şekilde büyütcez inşallah kuzularımızı. Bir nebzede olsa katkım olduysa ne mutlu bana :)) İyi ki varsınız :)) sevgiler bizden de ve bol öpücükler kuzuna

      Sil