Atölye Bambini

Salı, Aralık 24, 2013

Plastik-demir-tahta gruplandırma çalışması

   Günün son etkinliği yine bir gruplandırma, çok oldu biliyorum ama bunu çok sevdik..sonrasında parmaklarımızı da çalıştırdık. Çok etkili oldu.Önce alet kutusunda bulduğum ne varsa döktüm ortaya :) Önce ben gösterdim kızım bu vida demirden ..bu tahta bu plastik filan diye..sonra ondan gruplara ayırmasını istedim..



Sonrasında vidaları dübellere taktı..siyah conta idi sanırım onları da ince olan vidaya takmasını istedim..tekerlek yaptık dondurma yaptık...yine yaratıcılığını kullandı bizimki..Metal olanı olmayanı mıknatıs ile çekerek bir de onu hatırlamış olduk yani kaliteli zaman geçirdik.Ben çok sevdim bu çalışmayı.




Şu montessori sayesinde kırk yıl düşünsem aklıma gelmeyecek şeyler öğrendim..Nurlar içinde yatsın :)

8 yorum:

  1. yok artık !!!! saygıyla eğiliyorum etkinlikleriniz karşısında efem ... pes...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :))) Gece gece hiç güleceğim yoktu. Çok güzel değil mi...Montessori manyaklığıdır aldı başını gidiyor şu ara..Ya pinterest te bişiler görüyorum üzerine ekliyorum..filan işte..

      Sil
    2. sen aştın kendini artık arkadaşım valla ne desem az... :)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Teşekkür ederim.Ben de öyle düşünmüştüm :) Denemelisiniz...

      Sil
  3. Harika,hemen kaydediyorum cnm fikrine saglık.buarada derin prensesin yaratıcılıgı takdire şayan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canım..Artık inan ki her etkinliğin sonunda acaba ne yapacak diye müdehale etmiyor..merakla bekliyorum:) öyle evde ki takım çantasını karıştırıp bulduğum bir etkinlikti...

      Sil