Atölye Bambini

Perşembe, Aralık 19, 2013

Teyzemizden hediye..TOP HAVUZU

Teyzemiz yıllık izninin bir haftasını bizi ziyarete ayırdı..Her ne kadar sen bundan hoşlanmasanda.HEr nedense kıskandın..her dediğini yaptırdın bayağı bir kullandın. Gitler ısırmalar teyzeye...Neyse daha anlamadığından biliyorum yoksa teyzemizi seviyoruz.Gelirken her zamanki gibi boş gelmemiş bu kez başa bela olabilecek türden bir oyuncak ancak çok da eğlenceli toplar alıp gelmiş..her ne kadar söylesem de anlamadı 4.günün sonunda her gün 3 kez koltuk altlarından 100 top itina ile toplanınca dayanılamayıp ortalıklardan yok edildi.Ara ara çıkarıyorum tepinip döküp tekrar kaldırıyorum...İlk günlerdeki keyfinin tarifi yoktu.Resimlerde kanıtı.


 Amanınn güzel kızım benim..hep böyle içten gül emi...Seni çok seviyorum...

2 yorum:

  1. bu topların bizdeki akibetide aynı sizinki gibi oldu şuan dolaptalar toplamaya halim olduğu günler çıkarıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım...Bende salona kaldırdım fazla görünmeyen bir yerde..ne zaman enerjim olursa o vakit ortaya çıkıyor :)

      Sil