Atölye Bambini

Perşembe, Aralık 26, 2013

Kelebek kanadı simetri çalışması

  Sevgili arkadaşım Nagihan ve güzel bebeği Ecenaz dan görüp yapmak istediğim bir etkinlikti.Uygulayana kadar bize göre olmadığını anlayamadım.Arkadaşımın da dediği gibi sürekli eşleştirme yapmak istedi..uzun anlatmalarım sonucunda bazıların yerlerini gösterebildi ve ite kaka etkinliği bitirdik farklı bir deneyim oldu yine de bize :) Büyük küçük diamond ları buldu.şekilleri tekrar ettik filan.İleride tekrar deneriz artık..Buraya kadar her şey normaldi.




Normaldi dedim..Çünkü ben PC başında takılırken arkamdan bir ses geldi 15 dk sonra filan."Anne bak resmim güzle olmuş mu?" O an birden şaşırdım tepkisel olmak istemeden çok güzel olmuş diyebildim..ama manzara simsiyah bir resim kulaklar burun eller odluğu gibi kara..Bizim ki..boyaların arasına karışmış siyah yüz boyasını bulup aklınca resim çizmiş...Sonra çok mutlu oldum çünkü bizim ki resim yapmayı pek sevmez..boyaları ancak elleri için kullanırdı..Bu ilk oldu isteyerek resim çalışması ...

 

6 yorum:

  1. Canım şartlı koşullanma oldu bizim bebeler eşleştirme konusunda :))) Resim yapma girişimini destekliyorum kuzumun ve başarılarının devamını dilerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) Aynen bu girişim beni ümitlendirdi..Bir Miro neden olmasın gibi bile ütopik hayallerim oluştu öyle duygulandım yani:)

      Sil
  2. canım blogumda özel olan bir yorumunu yanlışlıkla yayınladım, hemen kaldırdım canım kusura bakma : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim...ben hatırlayamadım ama..sorun yok:) Takılmam ben öyle şeylere..Hoş gelmişsiniz..yeniden ;)

      Sil