Atölye Bambini

Perşembe, Aralık 19, 2013

Evde Hokey

Yine sayfaların birinde görüp uyguladığımız çok eğlenceli bir oyun olmuştu.İsmini hatırlayamayacağım annemize çok teşekkür ediyorum.Önce kavanoz kapaklarına uygun yuvarlaklar kestik yerleştirdik.kartondan bir kale yaptık sonrası oklava ve kızımın kabiliyetine kalmış dedim..O vakit çok eğlendi ama olmazlarından olmadı hemen sıkıldı...Yine de atmıyorum eve çocuk filan gelince veriyorum ellerine biraz zaman geçiriyorlar...Bende çok seviyorum...:)










2 yorum:

  1. Resimler çok güzel çok eğlenmişdiniz belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekkür ederim canım..bende Face de bir grupta uzun zaman önce görmüştüm.O gün oynadık..sonra arkadaşları gelince verdim ellerinde bir de orada oynadılar o kadar işte...Şu aralar TV istiyor gibi..Etkinlik yapıyoruz ama bitince ilk işi televizyon açsana anne oluyor..:(Bende elimden geldiğince uzak tutmaya çalışıyorum.

      Sil