Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

İlk kum boyama

Evet böyle ilkler her zaman bilinmeli diye düşünüyorum..Bim den aldık..bir gece sıkılıyorduk..haydi dedim başına geçelim ancak benim yarıdmlarım çok oldu..güzel birşey çıktı..çünkü sen kum..şeker tuz..gibi küçük şeyleri karıştırmayı pek seversin..dökmeyi üzerinde gezinmeyi..o nedenle fazla eline vermedim..döküp senden üzerini doldurmanı istedim..eğlenceli oldu..astık en son duvarımıza...Hello kitty uzun zamandır tanıdığın bir karakter.Hatta ben bir gün pijamalarımı giydim sende yine komuşuların birinden gelir gelmez kucağıma atladın bir şeyler söylüyorsun ancak biz anlamıyoruz sohbet etmeye çalışıyoruz kapı önünde ..uzun çabaların sonunda dur bir dinleyelim şunu dedik ki..Hello kitty anne Hello kitty var diye pijamamı gösteriyormuşsun...İlk kez farkında olduğunu o zaman anlamıştım :)Akıllı bıdığım benim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder