Atölye Bambini

Salı, Aralık 24, 2013

Şekil gruplandırma çalışması (montessori Shape Sorting ...)

    Bugünkü 3 kuşumuz bu harika montessori etkinliği oldu bu hafta çok gruplandırma yaptık ancak her biri birbirinden güzel aklıma geleni gördüğümü uygulamadan edemiyorum..Zaten Derinim uzun zamandır elinde olan şeylerin şekillleri söylüyorsun hatta son zamanlarda ingilizceleri öğrendiğinden anne bak circle.Triangle ..deyip duruyordun..Evde ne bulduysam topladım üçgenin olmadığını fark ettim.:)Bu etkinlik seni zorlamadı ama yapmak istemedin başta..onca şeyi toparlayıp tam başlamışken vazgeçmek istemedim..baktım olacak gibi değil ara verdim.Sonra dikkati çekmek için..tren filan oynattım.1-2-3-4-5 jump 6-7-8-9-10 jump şarkısıyla zıpladık şekillerimizde..Dikkatini çekmeyi başardıktan sonra ben oturdum tepsinin başına Sıra ile ben sordum sen söyledin..gösterdin... Bazen sen bazen ben yerleştirdik derken bitti.Ama başarıyla...İyice kavramışsın...özellikle üzerinde şekil olanları sordum belki karıştırırsın diye,karıştırmadın iyice öğrenmişsin güzel yavrum benim..sonra foto çektirdik..aralarından koştuk yürüdük.hiç bırakmadığın ayıcığını tren ile gezdirdin filan..Etkinliğin dibine vurduk anlayacağın..Sonuna kadar kullanabileceğimiz her fırsatı değerlendirdik. Öylece de bıraktık babamız toplamış gelince ellerine sağlık evi.Şekiller mevcut hala zıplama çabalarımız devam ediyor :)







                                                    Tren oynayıp zigzaklar çizerkenden...

8 yorum:

  1. maaşallah maaşallah nazarım değecek yaw hem şekilleri biliyor hem İngilizcelerini söylüyor hem de nesnelerle eşleştirme yapıyor. olmuş bu kız maaşallah. Bir zamanlar etkinlik yaptıramıyorum diye yakındığın kızının önüne geçemiyorsun şimdi Baharcım maaşallah:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahım maaşallah kuzuma nazarlardan korusun evet canım..Dediğim gibi dilsel anlamda ilerideyiz onun farkındayım ancak fiziksel anlamda daha yol kat edeceğiz.Yaptıramadıklarım da hala ısrarcı aslında:)

      Sil
  2. benden de kocaman bir maşallah ingilizce şekiller süper valla;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım...şarkılarla öğrendi.çok seviyor dinlemeyi:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Saolun..Bende çok beğendim..Ancak kızım eğlensin diye başta çok çabaladım..sonuç iyiydi :) En kısa zamanda deneyin derim;) Bu arada Hoş geldiniz Bloguma

      Sil
  4. bu hafta yoksunuz linkte eksikliğiniz hissediliyor bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil