Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 09, 2013

Kaplumbağamız sayı renk eşleştirme...

Bunu da çok özenerek yapmıştım sana ancak ilgi görmeyince kaldırmak zorunda kaldım..nasılsa bir gün oynar ümidiyle..Sıkılmadan sana sürekli hazırlamaya devam edeceğim..ancak birey olduğunu istewklerin ve ilgi alanların olduğunu bana her fırsatta hatırlatıyorsun..Ben seni farkında olmadan böylece kabulleniyorum sanırım.Üstüne gitmemek için elimden geleni yapıyorum.Seni çok seviyorum güzel kızım..Biliyorum ki aklın erdiğinde nasılsa annem buna mutlu olur haydi yapalım diyeceksin...sen çok duyarlı bir çocuksun hep böyle kalabilmen dileğiyle...




2 yorum:

  1. Annelerine çekmiş canım bizim kızlar.Sözelci olacaklar...Hele benim kızda sözel kısmı epey gelişti aldı başını gidiyor maaşallah... Matematiğe giriş oyunlarını sevmiyoruz biz de :/

    YanıtlaSil
  2. Öyle çene desen ...Derin de çok bariz fark ediyorum..Armut dibine düşermiş....Ama bir kakayı yaptıramadım tuvalete..canları sağolsun. :))

    YanıtlaSil