Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 09, 2013

El emeği sayılar kitabımız

Sevgili Arkadaşım ve komşumun kızına aldığı bir kitaptan esinlenerek yaptım..İşin aslı seviyorum uğraşmayı ya..ancak şu ana kadar yaptıklarım içinde kızımın en çok ilgi gösterdikleri arasına girmeyi başardı bu kitabımız..ancak sayılar noktasında tanısak da kaç tane sorusunu da bilsek de tek tek sayamıyoruz..Aman olsun dedim..sık sık oynar olduk biz bu kitapla sizlere de tavsiye ederim..Derinin aman anne 5 tane var deyip geçiştirmeye bile başladı beni..bende oluruna bıraktım artık...sormuyorum...









8 yorum:

  1. Bayıldımm bu kitabınıza,emeğinize sağlık.bu arada blogunuzu yeni keşfettim hemen takibe aldım.memnun oldum sizi tanıdıgıma :)

    YanıtlaSil
  2. Çok Teşekkür ederim..ben çok yeniyim..Kızım için..her şey...Ben de çok memnun oldum..Bende sizi takipteyim...Hoş kalın..

    YanıtlaSil
  3. Çalışkan anne ve kız harikasınız :)

    YanıtlaSil
  4. Kimler ilham kaynağımız...Önce seni ve prensesi kutlamalıyız bence ;)Teşekkürler ya...Sen özelsin blog aleminde benim için biliyorsun değil mi:)))

    YanıtlaSil
  5. Ben de sevdim bu fikri ve kaydettim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Tuğba cım..Gizemli buluyorlar sanırım..Ayrıca hafıza oyunu gibi de oynuyoruz..yıldız nerede Derin..Kovalar neredeydi gibi..Çok yönlü oldu..Kolaylıklar...

    YanıtlaSil
  7. merhabalar.. ben de blogunuzu yeni keşfedenlerdenim, takibe de aldım :) etkinliğiniz çok hoşuma gitti ben de yapıcam kısa zamanda.fikir için teşekkürler. Derin'e de maşallah.. benim Dila da öyle, aslında biliyorlar ama sorunca sıkıntıya gelemiyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tüm dert sayabileceklerimizin ortak olması bile bir umut bence..dönem yani..geçecektir..Teşekkür ederim..Kolaylıklar dilerim..Dila hanımı da öpüyorum...

      Sil