Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

İtfaiyeci Derin

Aman bu etkinliğimiz Bu ayın Meraklı minik dergisindeki kostüm kartları ile oynarken aklıma gelen bir oyun oldu çok keyifliydi.Öncelikle Kayu itfaiye gezinde kitabımızı da okuduk..Benim gençliğimden kalma Kinder Süpriz yumurtalarımdan çıkan itfaiye arabalarım erlerim vardı.Önce onlarla bir havuz oluşturduk inceledik.Sonra eğlence kasabamızı ortaya dökerek bir set oluşturduk.Leğenlerden kask yaptık..kemerimden hortum..El feneri ...hayali yangınları söndürmek için çabaladık koştuk İneğimiz tazımızı yangından kurtardık ve Anlayacağınız çok eğlenip kaliteli zaman geçirdik.
Şöyel bir şey oldu bak annem bu kıyafet dolapları burada giyiniyorlar...yangını duyunca dedim..anne bunu içi boş dedin :S öyle kaldım :)))



2 yorum:

  1. ha haa resimlerden ne kadar çok eğlendiğiniz belli.Bravo çok yaratıcısınız

    YanıtlaSil
  2. Bu tip oyunlara..yani şu aralar hareketli her şeye bayılıyor Derinim..Malum yeni zıplamaya başladık..Teşekkürler canım

    YanıtlaSil