Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 23, 2013

Köpüklü Anlar 2...

         Karımızı köpükten yaptık yapalı canımın içi sürekli anne babanın köpüğü ile oynadık yine oynayalım mı deyip duruyordun? Dün de el yıkamaya banyoya girince yine istedin dayanamadım sıktım cama..Gerçi camlar pisti çok da sorun olmadı anlayacağın.Eğlendin..Eğlendik.Şekiller yaptık Sonunda ellerini çırpıp anne bak kar yağıyor deyince kotu her şey..her yer beyaz..Aman dedim Bahar tadını çıkar...öyle de yaptık..sonra haftalık banyo olayını da aradan çıkarmış olduk :) OHH keyifli misler gibi mutlu mu mutlu uykuya dalıverdik :) Köpük olayını haftaya Banyo duvarında denemeye karar verdim :) dilediğinde oynasın canım benim.




4 yorum:

  1. oyy nasıl güzel eğlenilmiş öyle bayıldım bayıldım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi diyorum sıradaki masaya olsun birde renkli köpük olsun dün gördüm nette :)çok keyifliydi ..orası kirlenmiyor burası kirlenmiyor deyince daha eğlenceli...

      Sil
    2. renkli köpük mü bak bu süpermiş. Biz yaptık gerçi ama havuzun içinde oynadık etrafı kirletmeden. Ve bir de kar spreyi ile oynamıştık o da acaip keyifli onu tekrarlıycam en kısa zamanda:)

      Sil
    3. Diyorum normal köpüğe boya sıkayım..bir masam var eski üzeridne oynasın dursun ..bildiğin her zeminde oynasın pıtırcık maksat :)

      Sil