Atölye Bambini

Pazar, Aralık 01, 2013

Hokuz Pokuzzzzz

Spontan gelişen bir oyun daha...malzemeler..Baba şapkası,kalemler,renkli bir örtü..ve elinizin altındaki her tür oyuncak eşya...Acayip Keyifliydi..önce ben sihirbaz oldum gösterdim Hokuz pokuzzzz diyerek ona göstermeden bir nesne attım içine..kalemlerle bir şeyler söyleyip örtüyü kaldırmasını istedim...Her seferinde şaşırdı..sonra kendi oynadı...çok güzel vakit geçirdik..aslında Elime aldığım örtüye sardığım bir oyuncağı ya da eşyayı da tahmin etmesini istediğimde de gayet eğlenceli bir oyun olmuştu..Tavsiye ederim...

2 yorum:

  1. Şahaneee kesinlikle bu türünü de denemeliyiz :))

    YanıtlaSil
  2. Çok yönlü oldu..tahmin..etti..merak etti..içine yerleştirdi..Örtü kapadı filan derken beklemediğim eğlendi..Eee daha ne olsun ...Deneyin hemen canım çok eğlenceli...

    YanıtlaSil