Atölye Bambini

Pazartesi, Aralık 09, 2013

Buz Duyusal havuzumuz...

Bu etkinlik için Tekzenden aldığım deniz hayvanları taşlarını kullandım..akşamdan suyun içine atıp buzluğa koydum sabah doyasıya oynadık..durr deniz atı kurtaracağım..aaa anne bak balina...Deniz yıldızı çok üşümüş filanlarla bayağı bir keyifli vakit geçirdi bizim ki..o taşları da tavsiye ediyorum her zaman çıkıyor ortaya bizde..Zaten benim Kızım küçük şeylerle oynamayı çok seviyor....Görsel olarak da çok eğlenceliler..Buzun erimesini izlemek algısına neler kattı bilemiyorum tabiki..iyiki şu montessori var..Ben bu tip etkinliklerde çok mutlu oluyorum..Kızıma bir şeyler katabiliyorsam ne güzel...O yetmedi ertesi günde buz istiyorum diye tutturunca yunusları bu kez buzluğa attık...onlarla da sıkılmadan oynadı :)


2 yorum:

  1. bırrrr buz ve kış... ürperdim doğrusu ... ama siz de durum farklı kıyafetlerden belli :)) çok keyifli olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Klasik Derinim işte..Su ...Leğen...görünce ilk işi soyunmak oluyor...:)
    Teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil