Atölye Bambini

Pazar, Aralık 15, 2013

Kırmızı pirinç ( Colored Rice for sensory bin)

Dedim ya bugün bol etkinlikli bir gün oldu..! haftadır aklımda olan bir şeyi..ilk deneyimizden sonra deneme amaçlı yaptım..gıda boyaları bulup daha fazla pirinçle mutlaka deneyeceğim.dedim renkli su boya gitmesin..önce biraz sirke koyduğum kaba pirinç ekledim azıcık boya..baktım rengi açık oldu gıda boyası ekledim..sulu kalınca azıcık pirinç derken bayağı da oldu...o kadar basitmişki..ölçüleri için bir bardak pirinç için 1 yemek kaşığı sirke göz kararı da gıda boyası..sonra yağlı kağıt üzerine kaloriferin üstünde kuruttum hepsi bu..Sonuç muhteşem..Diğer renklerde yapınca paylaşacağım :)



4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bence de çok basit yapımı..Bende diğer renklerini yapmayı düşünüyorum...Hoş geldiniz bu arada :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş.elinize sağlık...kızım 23 aylık.denenesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha küçük olduğundan duyusal çok şey hazırlanabilir..Teşekkür ederim.

      Sil