Atölye Bambini

Çarşamba, Aralık 18, 2013

Şekil insanlar...The shapes...


Canım Derinimin bugün keyfi yoktu..biraz hasta gibi..azıcık mutlu olsun diye yine görsellere kaydettiğim bir çalışmayı yapalım mutlu olsun dedim ama pek oynayamadı...iyileşince tadını çıkartır sanıyorum.The shapes şarkısı da favorimizdir..I'm a circle I'm a  circle diye etrafta dolanıyor...Bu bir üçgen yani ingilizcesi triangle deyip duruyor hep bu şarkıdan öğrendi sanıyorum.  2 versiyonu var.. Kızım bunlar aynı neden izliyorsun diyorum hayır anne bak bunların gözleri var diyor.Farkları varmış da ben görememişim.Pıtırcık hiç kaçmıyor...:)





İşte bu da şarkımız.

5 yorum:

  1. Çok sevimliler ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. şekilleriniz evadan mı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Şekiller evadan kolları ve bacakları renkli kağıttan yaptım..yıldız hariç onunki kartondandı..Kartondan olan daha şekilli duruyor tavsiye ederim...

      Sil