Atölye Bambini

Pazar, Aralık 22, 2013

Zıt kavramlar 2 (Ağır-Hafif Duyusal havuzumuz)

      Zıtlıklara devam kızım ..hemen ağır ve hafife geçtik ilkinin peşine..ancak bu noktada ağırı çok kullandığını biliyordum ancak hafifi kullanmadığını ve yeni telaffuz ettiğini fark ettim ve çok zamanında bir etkinlik oldu .Yine de pek zorlanmadın.Ancak bu kez peş peşe yaptığımızdan olsa gerek çok dağıldın ve dağıttın beni...:)
     Önce bundan başlayayım bu da ne deme..beni şaşırtıyorsun her defasında ancak bu sayılar arasına girdi.Kabartma tozu koydum tepsiye hafif olduğu için ancak sen eline alır almaz arkadaki küçük marka logosunu görünce DOKTOYOKEN demez misin? önce ne diyor bu dedim..yok dedim daha neler dedim..3-4 kez tekrar ettirince DR.Oetker dediğine inandım:) ve gülmeye başladım..artık nereden öğrendiysen kesin reklamlardan filan..dikkat edeceğim bakalım neymiş ilgini bu kadar çeken...

Etkinliğe devam dersen 2.olay da kahve makinasını eline alıp..dur anne çay yapayım...sen çok susamışsın..Çok güzelmiş bende içeyim diye etkinliği zenginleştirmen beni çok mutlu etti.Senin en çok bu haline mutlu oluyorum kendine yetiyorsun..kimseye ihtiyaç duymuyor..Her ortamda ve fırsatta oyun yaratıyor uyduruyorsun..Mutlu gibisin..Allahım hep böyle devam ettirsin..Nazarlardan korusun.

Neyse etkinliği bunlarla sonlandırdık..ben hafif üzerinde fazlaca durmayı planlıyorum.Ağırı yerinde kullanıyorsun da hafifi hiç duymadım.Güzel bir etkinlik oldu.



Sonunda başardım gülümsemesi....:)

5 yorum:

  1. Doktoyoken hay allah derinim bayıldım buna :) agir hafif çalişmaniza bayıldm,kayıtladm hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli ve çok etkili oluyor hemen dene derim :)

      Sil
  2. Bu çocukların nerede ne yapacakları hiç belli olmuyor. Maaşallah aklını fikrini severim onun. ve kavram çalışmanıza bayıldım en kısa zamanda uygulayalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya çok güzel oldular..2 tane daha var takipte kalın efendim :)

      Sil